‘Onze betekenis ligt in het vergroten van die van anderen.’ Het is niet voor niets dat Rebelation uit Epe deze boodschap verkondigt. Want behalve dat ze merken helpen met het vinden van hun betekenis, helpen ze ook mensen. Vandaag was het zo’n dag. Om 08:45 stond het team klaar om de handen uit de mouwen te steken voor de Speulbrink in Vaassen. Het kantoor werd voor een ochtend ingeruild om de bewoners te helpen met koersbal, puzzelen en de raampartij van het restaurant werd versierd met seizoensgebonden illustraties. Alles om een mooie oude dag tot leven te brengen.
Helemaal in hun element gingen ze aan de slag. “Zo’n ochtend houden we erin!”, roept Eline, eigenaresse van Rebelation. Zij is degene die Stichting Present benaderde voor dit spektakel. “En behalve iets goeds doen voor een ander, is het ook een prachtige vorm van teambuilding”, vult Geert Jan haar aan. Stichting Present onderneemt regelmatig dit soort acties en is maar wat blij dat er bedrijven zijn die een steentje bij willen dragen. Ook in de lokale omgeving is het meer dan nodig om voor een ander klaar te staan.
Stichting Present en Rebelation komen aan het eind van de ochtend tot de conclusie dat mensen en merken niet zoveel van elkaar verschillen. Beide hebben karaktereigenschappen, beide communiceren en beide hebben een bepaalde vorm van aandacht nodig. Bij Rebelation verzorgen ze alles op het gebied van merkbeleving, van positionering en strategie tot vormgeving en online marketing. Ze brengen gevoel in communicatie. En wat ze het liefste doen, is tijd vrijmaken voor hun medemens. Op naar de volgende!
Een laatste boodschap van de creatievelingen: “Wij dagen Elektra B.V. uit om het stokje van ons over te nemen en een steentje bij te dragen aan de maatschappij i.s.m. Stichting Present.” We zijn benieuwd waar hun krantenartikel over gaat. In ieder geval op de foto met de welbekende oranje bal!