De Creatieve Fundatie
Samen bouwen aan een sterke fundering met onze unieke methode: De Creatieve Fundatie. In één dag zetten we de positionering van jouw organisatie helder op papier (of eigenlijk in een digitaal document). De Creatieve Fundatie vormt de fundering voor al jouw interne en externe communicatie, want positionering is hierin onmisbaar.
We starten bij het formuleren van de roots, impact, kernwaarden, kracht, betekenis en droom. We maken connecties en brengen de mensen in beeld die jouw organisatie wil raken. Wat is hun behoefte? Wat is het doel? Tijdens deze LIVE dag zetten we onze creatieve, maar vooral doelgerichte methode in om tot de kern van de organisatie te komen en deze te laten bloeien door middel van organische groei. Hierbij is het onze taak om de juiste vragen te stellen, door je bubbel heen te prikken, zodat je uit je comfortzone wordt gehaald en gaat communiceren vanuit de kern.
Nadat we de kracht van jouw organisatie hebben vastgesteld, gaan we op zoek naar de beleving. Welk gevoel wil je uitstralen? Welke kleuren passen hierbij? En welke fotografie past bij de doelgroep?
Hoe verder?
De Creatieve Fundatie wordt opgevolgd door het schrijven van een strak plan. Ook wel communicatiestrategie genoemd. Welk merkverhaal past het beste bij de positionering? Welke boodschap spreekt de doelgroep het meest aan? Vragen waar we antwoord op geven in de communicatiestrategie, gebaseerd op de Creatieve Fundatie. Zo maken we niet alleen een mooi ontwerp, maar gaan we samen doelgericht aan de slag met het behalen van resultaten.