Isokin

We brachten de vraag van de doelgroep en het aanbod van Isokin dichter bij elkaar door de doelgroep specifieker aan te spreken. We gingen aan de slag met De Creatieve Fundatie en Communicatiestrategie. We schreven niet één maar twee merkverhalen om de brede doelgroep van Isokin aan te spreken. De online marketingstrategie en complete rebranding maakte het plaatje compleet. Door de huisstijl op te delen in twee kleuren vindt de doelgroep direct wat hij zoekt.

De Creatieve Fundatie, communicatiestrategie, online marketingstrategie, rebranding huisstijl, SEA

Merkverhaal

Alles op aarde is continu in beweging. De zon die opkomt en onder gaat, bomen die groeien en mensen die van de ene bestemming naar de andere gaan. Beweging zit in onze natuur.

Wij geloven dat bewegen een voorwaarde is om uw leven te leiden zoals u dat wilt. Door te bewegen blijft u fit, gezond en energiek. Daar helpt Isokin u bij door preventief te trainen. Maar ook wanneer bewegen niet meer vanzelfsprekend is, zijn wij er om u te adviseren, begeleiden of behandelen. Isokin is er om jou te adviseren, begeleiden of behandelen. Zo zorgen we er samen voor dat jij fit, vitaal en energiek in het leven te staat.

Wij staan vol overgave en met een breed, specialistisch aanbod voor u klaar, want leven is beweging.

Terug naar cases